Thursday 26 July 2012

newbie in blog-ing!

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang :)

Assalamualaikum!
hee~olla!

urmmm...~

OK!sebenarnya aku dah banyak kali buat belog ni~tehee..tapi tula, asyik tak berkesempatan nak berbelog-ing.hehe..tolak tambah secara puratanya adala dalam 2-3 blog aku buat tapi semua hancus!haha.

something about me~not everything larh!

nama diberi NURSYAIDATUL SYAQILLA BT MOHD IDRIS dilahirkan pada 24 OKTOBER 1992, scorpion girl and dats mean aku berumur 20 tahun pada masa ni~ehem!cerita pasal nama nikan, aku ada 20 abjad dan tiga suku kata..boleh kira panjang gakla nama aku ni.Dulu time nak exam penah jugak aku troll sebab nak tulis nama sendiri lagi-lagi dekat kertas hitamkan tu!nama panjang pun tapi nama manja orang tetap panggil pendek gak~sampai terlebih pendek pun ada tau i.e: qilla, syai, cakel, syaq, syaqil, ella and the worst is q !hahaha.dan paling tak boleh halang bila nak isi borang and name tag, nama aku mesti jadi separuh, hilang separuh atau cannot list my dad's name. tapi aku tetap bangga sebab nama nila yang parent aku habak kat penulis surat beranak aku tu.thanks a lot dears!

P/S: aku berazam nak letak nama anak aku satu patah perkataan jer~hehehe 

aku dilahirkan di SIMPANG PULAI IPOH PERAK.Time aku lahir tu, ibu aku cakap masa tu tengah depavali amma~huhuhu and aku lahir di rumah saje bertemankan bidan, tradisional ok~hehe. oyeah!aku ingat lagi soalan if orang tanya kita asal mana?aku jadi kompius nak habak aku mai mana. nak cakap tempat lahir or tempat asal parents kita (kampung) or tempat tinggal kita.olls~cant you get it? im still cannot reach dis level type of question till now!pitty me~haha.so, sekarang aku menginap di JOHOR, ok not the jey-bee..but SEGAMAT. bukan apa..alkisahnya dulu aku nak beli tiket bus,then orang ni tanya aku duduk mana then aku jawabla johor pastu dia kata johor mana?aku kata segamat.OLLS~ tahu dia kata apa?tu bukan johor dik, tu segamat. what?!habis segamat tu kat negeri mana?O!im still cannot get it..silly me~haha!

P/S: takmo dah duk kat johor,air mahal~hahahaha..


dipendekkan story, sekarang aku study dekat USA!famous ok~ UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA SHAH ALAM.now, iam textile-ian to become.lists of schools:
  • TADIKA PERPADUAN LABUAN 1997-1998
  • SEK.REN.KEB. KG.MELAYU SUBANG 1999-2004
  • SEK.MEN.KEB. SERI KENANGAN 2005-2009
  • KOLEJ MATRIKULASI JOHOR 2010-2011
dats all~thanks olls!olla..its me and just me.



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.