Thursday 2 August 2012

dreamlands~

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang...
Assalamulaikum :)

 it just a dream~

hari tu time ada gap exam aku pergi melawat I-CITY sebab dekat je dengan uni aku kan..huhuhu.. tapi yang sedihnya aku tak dapat nak masuk snow house tu :( money crisis~ tempat tu memang cantik tapi semua nampak kaku, hahaha! macam panas sikitla sebab haba mentol lampu tu kan.. aku nak complaint pasal dia simen jer ruang jalan tu, aku rasa lagi cool kalau tanam rumput. baru rasa betul-betul dekat taman. kalau korang nak main permainan dalam tu kena bayar RM5 each. haa~ kellas kau jah! yang best pun sebab main tangkap gambar, posing sana sini! ok, lepasni tak jakun dah..





lepastu aku teringin sangat nak KAYAK dekat tasik seksyen 2 uni aku tu. tak silap aku kena bayar RM5 -10 macam tulah.. best sangat kalau dapat cuba tapi takut nak try sendiri. aku ni bukan reti berenang pun~ so, aku harap nanti kalau kitaorang ada masa lapang yang memang lapang la kan, aku dapat la pergi main kayak tu. yippie!

aku teringin  juga nak pergi BUKIT BROGA. bukan apa, aku dengar tempat tu owsem~ entah ye ke tidak. tapi best kalau pergi in group, ramai-ramai..huu~ aku harap nanti skuad aku ada rancangla nak buat aktiviti yang macam ni :) tapi diaorang mesti nak pergi mandi dekat wet world tu, haha~haish..


tempat paling aku mengidam sangat nak pergi HUTAN EMPAT MUSIM! ok,olls aku  ingat nama hutan tu BUKIT CERAKAH..kikiki.. tapi aku rasa tempat tu mesti terbaik gila lah..huhu.. lagi-lagi kalau pergi time musim bunga. sweet~ :) harap satu hari nanti dapatla jejak kaki dekat situ.


secara jujurnya aku tak pernah pergi CAMERON HIGHLAND. so, aku teringin nak jejak kaki dekat situ. bila terbayang dapat makan strawberry dengan coklat. indahnya rasa~ lagi pun tempat tu mesti tenang sangat plus sejuk.. wow! macam dekat oversea gitu..


lastly aku nak pergi apa jenis PULAU pun tak pe yang penting dapat duduk tengok laut! memang mengasyikkan bila bayang.. tapi aku tak tahulah bila masanya aku dapat pergi pulau-pulau ni. humm~ yela duit dengan transport pun tak stabil lagi.huhu.. aku rasa time honeymoon nanti kot!hehe.. dapat berjimba dengan husband tersayang nanti :D


P/S : cuti-cuti Malaysia :)




No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.