Wednesday 1 August 2012

our little prince's'

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang :)
Assalamualaikum..

sibling aku semuanya perempuan except adik aku yang bongsu sekali, kira dia tu anak emas la. hehe.. aku nak habak pasal budak-budak lelaki yang ada dalam family aku. diaorang ni nakal gila tapi still menghiburkan hati :) aku harap bila diaorang dah besar, jadi pemuda yang soleh. amiin~

'' lelaki yang hebat mengalirkan air matanya apabila menghadap Allah ''
adik aku yang besar sekali nama dia MUHAMMAD ANS FAIDHIE B. MOHD IDRIS, sekarang ni umur dia 12 tahun. hmmm.. nak upsr dah tahun ni..kikiki. dia ni paling aku tak suka sebab pemalas, degil dan kuat tipu! dahla penakut~ haha.. tidur dengan ibu aku lagi sampai la ni katanya nak jaga ibu . dia ni pandai tapi malas nak baca buku, tapi biasala budak kan semua macam tu especially lelaki.huhuhu~ harap upsr dia boleh kalah kan kakak dia ni. huuu~ :(  fighting! adik aku ni mulut manis tau! watchout girls.


adik aku yang sederhana pula nama dia MUHAMMAD IQBAL B. MOHD IDRIS, dia ni umur 5 tahun sekarang. hehe.. debab sangat! dia masuk tadika yang unsur islamik ni, so selalu lah dengar dia azan tiba-tiba tu. dia ni pun pandai cakap plus pandai merajuk.haha...  dia ni gila lori! aku pun tak tahula kenapa. tapi dia ni still hisap shutter sampai sekarang bertemankan bantal busuk dia yang aku tengok memang nazak wei~ tunggu buang dalam tong sampah jer. haish.. pa nak jadilah, tapi tahu pula malu nak bawa and guna bila depan orang or time pergi tadika. huhu..


last sekali, anak buah aku yang first! nama dia HAFEEY B. HILMI and sekarang nak masuk 6 bulan. dia ni comel sangat tapi kuat merajuk. manja dengan mama dia~ dia ni tak takut stranger :) tak banyak ragam sangat maybe sebab dia still in process to be kot. yela merangkak pun belum pandai lagi kan, hehe.. harap nanti jadi budak pandai and hot guy la yer. haha~ gatal mak cik dia ni


'' lelaki yang hebat boleh dilihat melalui siapa isterinya dan siapa ibunya ''
P/S : kurnian paling berharga Allah kepada pasangan adalah anak dan ianya amanah Allah~ setiap anak itu ada rezekinya tersendiri :D kan?  bilalah nak kahwin ni~ 



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.